Oldalak

2013. november 16., szombat

I'm the new pet!



Sziasztok!
Itt van az átlagos fanfiction, melynek előzetesét, már egy ideje olvashatjátok oldalt. Nos, ebből a levélből lesz majd a bonyodalom...meg még egyéb dolgokból mellette. Remélem, elnyeri majd a tetszéseseteket. Igazság szerint már hamarabb elkezdtem írni, de félbemaradt, viszont most befejeztem, amikor azt mondtátok, néha jobb lenne kicsit mást is olvasni, mint Larry-t.
Felhívnám a figyelmet: A TÖRTÉNET TÖBB +18-AS RÉSZT IS TARTALMAZ!
A történet megtekinthető:
Szóval jó olvasást hozzá, remélem, tetszeni fog.
Egy kis ízelítő:
"- Anabelle, minden rendben? - kérdezte Louis felállva.
Zavartan kaptam rá tekintetem. Ekkor jöttem rá, hogy még mindig a levelet bambulom, állok egy helyben, és kezeim remegnek. Arcom vörösségéről nem is beszélve, ami nagyon nem volt megszokott, és ezt Louis is tudta.
- Ez csodás! Lou, valaki meseszép levelet írt nekem. De nincs név. Kíváncsi lennék, ki ez a lovag. - mondtam neki izgatottan, és próbáltam kezemmel takarni arcom vörösségét, de a levelet még mindig fél kezemben szorongattam."
                                                                                              xoxo    Zsoo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4