Oldalak

2013. november 9., szombat

You're my angel III.



Sziasztok, Kedves Olvasóim!
Dobpergést kérek! Készen van a You're my angel 3. része is, és szabadon megtekinthető, elolvasható itt, a blogon. Tudom, azt írtam a második részhez is, hogy nem lesz folytatása, de csak nem hagyhattam így. Egy ideje már oldalt is megjelent egy kis ízelítő, majd meglátjátok, mi fog belőle kikerekedni. Az előzményeit, hogyan jöttem rá, hogy kéne még egy rész, és ki segített és ösztönzött, a történet előtt elolvashatjátok, leírtam.
Megint csak felhívnám a figyelmet: A TÖRTÉNET +18-AS RÉSZEKET TARTALMAZ! Szóval okosan az olvasásával, felelősséget nem vállalok, bár ebbe mos nem lett olyan durva ez a jelenet, mint mondjuk a 2. részben.
A történet megtekinthető:
És egy kis ízelítő:
" Képtelenség megfogalmazni, milyen, amikor érzed, hogy a halál közelebb settenkedik minden egyes méterrel, mellyel csökken a távolság közted és az aszfalt között.
De két kar elkapott a hónom alatt, és repülni kezdett velem. A megkönnyebbülés tonnás súlyokat emelet le vállamról. De a szívem ugyanúgy a torkomban dobogott, mikor a föld felé kezdett repülni teljes sebességgel. A szél csípte szemeimet, a hajam hátracsapódott. Ő nem gyengéden tartott, mint Louis reggel és tegnap. Sokkal inkább ráncigált, mint egy rongybabát, és az sem érdekelte volna, ha kicsúszom karjai közül. Durva volt velem, és kezdtem bánni, hogy belementem ebbe. Talán most orbitális méretű hibát követtem el."
Szóval jó olvasást kívánok nektek, remélem, ez is hasonló sikereket arat!
                                                                                                          xoxo    Zsoo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4