Oldalak

2013. december 14., szombat

Can summer love last forever?



Sziasztok!
Előre leszögezném, hogy ez csak egy gyors fellángolás, ami két nap alatt született, de készülök nektek egy fantasztikus témájú, hosszabb történettel. Ez egy egyszerű kis történetecske, ismét csupán 20 oldal Word-be.
CSAK ANNAK AJÁNLOM, AKI TUD ANGOLUL, VAGY NYELVET AKAR TANULNI!
Félig angolul írtam meg, majd meglátjátok, mi sült ki belőle.
ANGOL KÁROMKODÁST TARTALMAZ!
+16-OS RÉSZT TARTALMAZ!
A hozzá kapcsolódó zene: One Direction - Summer love.
Már most is elindíthatjátok, aki bírja folyamatosan ugyanazt hallgatni, de ki fogom írni, honnan érvényes ez a szám. Előre szólnék: SZOMORÚ LESZ! Zsepit készíteni! 
A történet megtekinthető:
Egy kis ízelítő:
" Ekkor zsivaj ütötte meg fülünk a hatalmas, nyitott fakapu felől, ahol én is bejöttem reggel. Hatalmas gyereksereg indult meg felénk, nevetgélek, melyet egy férfi és egy nő próbált összetartani. Látszólag sikerült is nekik, eléggé félelmetesnek tűntek. Anya soha nem mondta, hogy ez a nő ennyire ijesztő. Olyan volt, mint aki életébe nem mosolygott még soha, de a pasi is hasonlóképpen festett. Emlékszem, az én testneveléstanárom is hasonló személyiség volt, utáltam is ezért rendesen az óráit, de nem panaszkodom erőnlétemet tekintve.
- The trouble is started right now. - forgatta meg szemeit Zayn."
Azt hiszem, minden elmondtam volna, jó olvasást, remélem, elnyeri a tetszéseteket. 
                                                                                                                      xoxo    Zsoo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4