Oldalak

2014. január 10., péntek

You own me!



Sziasztok!
Meghoztam a legújabb történetet kárpótlásul, hogy eddig kimaradtam, csupán a blogger időzítője végezte a dolgát. Előre szólnék mindenkinek, hogy GYENGÉBB IDEGZETŰEKNEK NEM AJÁNLOM! Valamint A TÖRTÉNET TÖBB +18-AS RÉSZT IS TARTALMAZ! Szóval a regény trágár beszédet, erotikát, erőszakot, véres jelentet és említés szintjén drogot tartalmaz. Elnézést, ha néha nem valami élethűen írtam le, de még soha nem találkoztam drogbáróval, és nem is áll szándékomban. Potom 28 oldal, de ez már regénynek minősül a rendszerem szerint, szóval ott találjátok oldalt. Mást azt hiszem, nem kell elmondanom róla.
Egy kis ízelítő:
"Egész életemben a mai napot vártam. Hamar fel kellett nőnöm egyetlen ember miatt, aki véget vetett mindennek. Bár még élek, mégis úgy érzem, halott vagyok, aznap én is meghaltam a családommal együtt. Egyetlen egy dolog van, ami életben tart, amitől kicsit is emberinek érzem magam, az pedig a bosszú édes íze."
 A történet megtekinthető:
Jó olvasást, és várom a véleményetek.
                                                                                                                      xoxo    Zsoo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4