Oldalak

2014. március 17., hétfő

Award #39



Köszönöm szépen Brigitta Pánczél-nak nagyon hálás vagyok, hogy rám is gondoltál.
                                                                                                          xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Írj magadról 5 dolgot!
2. Válaszolj 5 kérdésre!
3. Tegyél fel 5 kérdést!
4. Küld tovább 5 embernek!

5 dolog rólam:
1. Mire elolvastam a Versenyló halálát, az irdalom tanár kijelentette, hogy nem mehetek a versenyre, mert egybeesik az angollal, és az angol tanár azt szeretné, hogy inkább arra menjek. Pech, igaz?
2. Most írtam meg nektek egy kisregényt.
3. Elolvasom átellenőrzésként, aztán már teszem is fel, talán még ma.
4. Mostanában ismét elkezdtem hallgatni a Midnight Memories albumot.
5. Meglepő, mennyire elfelejtettem a számok lényegét, de azonnal beugrott a szöveg.

Válaszaim:
1. Melyik országban élnél szívesen és miért?
Norvégia vagy Anglia. Mindkettőben azért, mert meseszép, és jó környezetet tudnék teremteni a családomnak.
2. Ha lehetne (még) egy testvéred, akkor idősebbet vagy fiatalabb választanál? Fiút vagy lányt?
Igazság szerint soha nem akartam még egy testvért, ugyanis a jelenlegi fél-bátyámmal nem igazán ápolok jó, szoros kapcsolatot, szóval ezt inkább passzolnám.
3. Mi az álom állásod?
Pszichológus csoportterápiával. Mindig is ilyenre vágytam mondjuk dogosokkal vagy alkoholistákkal. Nagyon szeretek segíteni, így jött ez.  
4. Ha fagyi lennél milyen ízű szeretnél lenni?
Ha én fagyi lennék?! Hahaha. Hmm...talán Hupikék törpikék, mert azt főleg a gyerekek szeretik, de inkább semmilyen. Nem élnék sokáig, ráadásul nem túl etikus, szép halálom lenne.
5. Sportolsz valamit? Ha igen mit? Ha nem, szeretnél? Mit?
Sokat sportolok, aktívan röpizek, futok, gyakran járok terembe, és néha kedvtelésből tollas edzésre is elmegyek.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel még nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4