Oldalak

2013. november 11., hétfő

Negatív kritika...félig. SEGÍTSÉG!



Aki már régebb óta velem van, az tudja, hogy nem szoktam csak úgy posztolgatni, nem vagyok a híve, hogy minden butaságom miatt egy külön bejegyzést írjak, arról nem is beszélve, hogy Ti nem miattam vagytok itt, hanem az írásaim miatt. De ezt muszáj megkérdeznem tőletek.
Elnézést, de tudnom kell, hogy valóban így gondoljátok-e többen is.
Tegnap kaptam egy rosszindulatú megjegyzést. Igazán nem panaszkodom, hisz én kértem, hogy őszintén írjátok le a véleményeteket, és tényleg szép dolgokat is mondott rólam a bejegyzője, mégis a lelkemig hatoltak bántó szavai. Meg persze a kritika kell ahhoz, hogy előre haladjak, de ettől elgondolkoztam. A Névtelen ugyanis ezt írta: 

Szóval nagyon érdekelne, hogy többen is gondoljátok így, csupán nem írjátok le? Mert persze kaptam utána a bíztatásokat, hogy folytassam Larry írását, amiért merhetetlenül hálás vagyok, de tudnom kell, hogy az, aki nem kommentelt, mit gondol.
MÉG TÖBB LARRY, VAGY SOHA TÖBBÉ LARRY? Ez itt a kérdés!
Kérlek, írjátok le, Ti milyet szeretnétek inkább olvasni.
Az az igazság, hogy nem szívesen válok meg Larry-től, mivel igazán a szívemhez nőtt, és rengeteg tanulságot találok benne...ráadásul pont ma kerültem majdnem hasonló helyzetbe külső megfigyelőként, mint amiket leírok. Az egyik osztálytársamat, akit mindenki szekált, de én úgy különösebben nem tettem semmit sem ellene sem érte, ma kihívta az osztályfőnök, és elvitte valahova. Kiderült a legjobb (és egyetlen) barátnőjétől, hogy a lánynak ferde hajlamai vannak, és azt mondta, hogy egy koncertre megy, ahova el is engedték szülei, de valójában a szereméhez ment. És aztán tegnap este bártan a családja elé állt, hogy elmondja nekik, milyen is valójában. Megjegyezném, hogy azt is ma tudtam meg, hogy a szüleit egyáltalán nem érdekli Ő maga, teljesen elhanyagolják, bezzeg a húga a tökéletesség. De tegnap elmondta nekik bátran, kit is szeret, és akkora patália lett belőle, hogy ma karcolásokkal jött be, és...mondjuk ki őszintén, a szülei bántalmazták azért, aki valójában. És, amikor ezt megtudtam (persze úgy, hogy nem kellett volna), elszántam magam, a legjobb barátnője elé álltam, és elmondtam neki, amit senki nem tud az iskolában (csupán a legjobb barátnőm), hogy én ilyen történeteket írok, és ha kell bármi, csak szóljanak, és szívesen segítek. Sőt még meg is védem a csajt, ha az kell, hisz azért valljuk be, sokkal feljebb állok a hierarchia létrán a suliban, mint Ők ketten. A barátnője egészen meghatódott, és elmondta, hogy mindenképpen átadja neki az üzenetet, és nagyon köszöni. Szóval ma egészen jót tettem.
Ezért is kérem, hogy ne fosszatok meg engem attól, amiről úgy szeretek írni, mert lehet, hogy egy butaság, mégis nekem sokat jelent, mert valóban megtanít pár dologra a bátor, tiszta szerelem. Ha mégis sokan nem szeretitek Larry-t, akkor írjátok le, és kitalálok valami olyan megoldást, ami mindenkinek jó.
A Névtelen kommentelőnek pedig elárulom, hogy mostanában egy Csaj+Harry történeten dolgozok, átlag faniction, így kicsit kedvezek neki is. Arról nem is beszélve, hogy igazán sajnálom, hogy így áll a dolgokhoz, de nem tudok mindenkinek megfelelni. Viszont változni én is képes vagyok, ha sokaknak szintén ez a véleménye.
Szóval:
MÉG TÖBB LARRY, VAGY SOHA TÖBBÉ LARRY? Ez itt a kérdés!
Kérlek, válaszoljatok ez alatt a bejegyzés alatt, és mondjátok el őszintén, mit tegyek! Előre is köszönöm!
                                                                                                          xoxo    Zsoo

13 megjegyzés:

  1. Hát....öszintén meg mondom, alapból akartam kommentelni neked valahova egydolog miatt amit mindjárt meg tucc, de előszőr válaszolok a kérdésedre...Én szeretem a Larry történeteidet, nagyon meghatók, és megindítóak. És mikor csak olvasom őket, akkor sokszor át érzem, mivel én is ismerek közelről,sőt, nagyon-de nagyon közelről melegeket,(bővebben leszbikusokat) és így tudom hogy mivan. Ahogy olvastam, azt irtad hogy szeretsz larryről írni, erre csak azt mondom hogy arról írj amiről szeretsz:) ha szeretnél larry-ről írni akkor írj róluk, ha nem akkor ne. De őszitén...én nem nagyon szeretném hogy abbahagy a larry történeteket, mert nagyon jók, és az igazi életben is megtörténhetnek (kivétel az angyalos), azaz valósak. De egy ember véleménye az igaz nem sok, de így is úgyis ez a te döntésed.Én annak szurkolok hogy lesznek még Larry-k :D
    nah és az eredeti dolog amiért irni akartam.. Gratulálok, gazdagabb lettél még egy díjjal!:D (és egy larry blogtól) http://a-stylinson-story.blogspot.hu/2013/11/2-ik-dijd-meg-se-rossz-blog-ugy-latom.html

    VálaszTörlés
  2. Imádom a Larrys blogot, de az egy baj vele az, hogy sok van belőle. Én örülnék, ha Larry helyett mást is látnék, hisz rengeteg bromance párti ember van, de kevés az, aki Larry helyett Nouis vagy bármi egyebet ír. Személy szerint a Mégtöbb Bromance mellett állok:)

    VálaszTörlés
  3. Nem az számít, hogy mi mit akarunk, hanem az hogy te miről szeretsz írni, miben leled örömöd! Ha Larryben találod ezt meg, akkor hajrá! Szerintem nagyon jól írsz, minden elismerésem, látszik hogy azért írsz, mert szereted! És ez a fontos. Hogy Te szeresd. (Én személy szerint imádom a történeteid) Sok sikert a továbbiakhoz! :)xx egy olvasód;)

    VálaszTörlés
  4. Ha az én véleményem számít valamit, akkor elmondom, hogy én igazán csalódott lennék, ha abbahagynád a Larry történeteket és bár azok után is lelkesen olvasnám a történeteidet, nagyon hiányozna az a bizonyos vala. Szerintem nagyon jól és átérezhetően (habár nem vagyok se bi se meleg) írod meg a történeteidet és ha lehet egy kérésem: ne hagyd abba a Larry-s történeteket! :)

    VálaszTörlés
  5. még több Larry egyértelmű<3 Úgy gondolom, hogy te hajlandó lennél kompromisszumot kötni egy ilyen névtelen senkiért, de ő nem. Teljesen felháborított ez a kritika, mert olyan szavakkal dobálózik, aminek a jelentését nem is fogja fel... hihetetlen! Mindenki azt csinál amit akar, szólásszabadság van vagy mi a fene, ha nem tetszik, és idézném tőle "utálja a blogod" (csupán azért, mert nem az ő igényeire írsz, hanem azt amit szeretnél...) akkor ne olvassa-.- de neeeem... neki fontosabb hogy beszóljon. Akkor örüljön magának. Imádom a blogod, az írásaidat, és addig csináld, és azt, ameddig szereted, és amit szeretnél. Ne foglalkozz vele, magadért, és azoknak írj, akik szeretnek:) *Brigi

    VálaszTörlés
  6. MÉG TÖBB NÉG TÖBB MÉG TÖBB!!!! Dóri voltam :)))

    VálaszTörlés
  7. Larry egyértelmű..Nem akarok senkivel sem bunózni,de nem értem ezeket az embereket.Ha nem tetszik mine nézed EMBER?Igazán tehetséges vagy és szerintem teljesen mindegy, hogy mit írsz éppenAki jól ír, az szinte mindegy, hogy mit ír.Szeretünk és az írásaidat is szeretjük.Ne foglalkozz vele.You're perfect to us :))(Elnézést, a többes számért,de az elöttem szólók kommentjei alapján ezt szűrtem le)
    U.I.:Bocsi,a rossz helyesírásért gyors voltam(://)
    Teddy

    VálaszTörlés
  8. Szia! :) Én őszintén szeretem az írásaidat és büszke vagyok arra, hogy mennyit fejlődtél, hisz én rendszeres olvasód vagyok már a That One Thing óta. Írj arról amiről akarsz, ami érdekel, ami NEKED jelent sokat és ami neked hatol a lelkedig, és hidd el, hogyha ezt kitartóan csinálod, akkor megtalálod az olyan embereket, akiknek ez szintén sokat fog jelenteni és ami a legjobb lehet hogy eléred, hogy megértsék a mondani valód. #staystrong :))

    VálaszTörlés
  9. Szia:)
    Én igazábol szeretem a Larry-s történeteidet,meg minden de szerintem lehetne több alap történet (szóval nem Harry+Louis páros). Nem mondom hogy hagyd abba ne csinálj ilyet de legyen több "normális" mint a That one thing*.De ez csak az én véleményem csináld azt amit te akarsz,szeretsz:)

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen mindenkinek, nagyon hálás vagyok ezért a sok szép szóért. Akkor ezek szerint a többség nem szeretné, hogy változtassak a témán. Az egyik Névtelennek üzenem, hogy én is elgondolkoztam ezen, és igazából már kezdett megfogalmazódni a fejemben egy történet más Bromance-cel, de az is részben Larry lesz...sajnálom, de csak ez az én témám, és ahogy elnéztem a kommenteket, maradhat is így. Igazán hálás vagyok, hogy biztattok, most tényleg szükségem volt rá kicsit, eléggé elbizonytalanodtam. Viszont most tényleg egy sima fanfction-nel készülök, már egy ideje elkezdtem, de mindig félbe maradt. De megnyugtatásul mondom, hogy rengeteg +18-as rész lesz benne...majd meglátjátok!
    Köszönöm szépen a díjat, mindjárt kitöltöm, és kirakom.
    Ui.: Imádlak titeket, mindenféle túlzás nélkül. Annyira boldog vagyok, NEKEM VANNAK A VILÁGON A LEGJOBB OLVASÓIM! :')

    VálaszTörlés
  11. Öszintén szolva.. engem nem èrdekelne hogy mit ir az a névtelen... ha nem tetszik neki Larry van arra lehetösége hogy más fajta történetet olvas.. nem neked kell változtatnod! :) én személy szerint imádom a Larry-s sztorijaidat.. nagyon meghatoak.. :) jobban szeretem ezt olvasni mint egy sima romantikus filmet nézni.. :) van mikor a történetedben màr egy szo ugy meghat hogy rögtön sirok.. és ez csak Larry-nél van.. :) szoval szerintem a Larry-t folytasd.. :) de ahogy szeretnéd :)
    U.I.: tölem is kaptál egy dijat.. :) bár most nem tudom belinkelni mert telorol vagyok.. de a blogomon meg tudod nézni :) hát.. sok sikert neked! :)

    VálaszTörlés
  12. Larryre szavazok!! :3 :D Larry a kedvencem! :D
    Ne foglalkozz az ilyenekkel, arról írj amit igazán szeretsz!! :) Imádom az írásod és akármiről is írsz biztos jó lesz, mert nagyon tehetséges vagy!! :3 A legjobb napom az volt amikor rátaláltam a blogodra, mert egyszerűen hihetetlenül jól írsz!! :3 Egymás után olvastam el a történeteid, annyira magával ragadtak!! :D (a végére már fájt a szemem a folyamatos olvasástól!! ;))
    Azt még mindig nem értem, hogyha nem szereti Larryt akkor miért olvassa?! :O Ezt sose tudom felfogni! :D
    ui: már azt is fontolóra vettem, hogy elolvasom a nem Larrys írásaid is! (ami nálam nagy szó, mert olyat nem olvasok, vagyis hát van egy de abban is van egy kicsi Larry!! :D)
    Zárásképpen pedig imádom a blogod!! :D

    VálaszTörlés
  13. Válaszolva a kérdésedre:Még több Larry<3
    Én nem értem meg az,olyan embereket,mint az a névtelen.
    Mindenki arról tud a legjobban írni,amit szeret,amilyen témát közel,érez a szívéhez.
    Rajtad látszik,hogy minden történetedbe szíved-lelked beleteszed és ettôl lesz,olyan varázslatos az egész.Hogy nem csak,hogy jól írsz,de szereted is azt,amit csinálsz.Szeretsz Larryt írni.Mivel ezt a blogot te írod az a fontos,hogy Te mit szeretnél.Egy névtelen komizó miatt nem kell változtatni a dolgokon szerintem.Nekem minden úgy tetszik,ahogy van és úgy tűnik az elôttem szólóaknak is.Boldogsággal tölt el,hogy vannak még ilyen emberek,mint te.Bármit is fogsz írni én mindig visszajárok majd olvasni.De azért remélem még nagyon sokáig Larry marad.Az a fontos,hogy azt írj,amit szeretsz:) Ha valakinek pedig nem tetszik ez a téma,akkor ne panaszkodjon neked.Mert te ilyen vagy,így írsz és ezt nem kell megváltoztatni,mert így van jól.
    Sajnos az ilyen komizók nem tudják,hogy néhány ilyen szó milyen rosszúl is tud esni annak,akinek szól.De ne aggódj!Istenien írsz!*-*
    U.I.:Imádom a blogod és téged is.Bármi történjék is én melletted állok és soha nem pártolok el a blogtól és az írásaidtól. *-* <3

    VálaszTörlés

Music Note 4