Oldalak

2013. november 10., vasárnap

The Ban! - Avagy hogyan tedd tönkre az életed pár hónap alatt.



Nos, Drága Olvasóim!
Ismét hoztam nektek egy történetet. Ugye, milyen aktív vagyok ezen a hétvégén? Az igazság az, hogy már hét elején elkezdtem írni, mikor hazaértem London-ból, de két oldal után félbemaradt, így tegnap és ma befejeztem. Röpke 20 oldal, igazán nem sok. Annyi, mint az Everything for you, és pont fele a You're my angel III. részének.
A történt egy cikkből született, amit még abban a Bravo-ban olvastam, amit kivittem London-ba. A nevéből is kiderül, hogy egy tilalomról szól a történet és a cikk is...talán páran olvasták, és sejtik, miféle tilalomról.
Két dologra hívnám fel a figyelmet még az elején:
1. A TÖRTÉNET TÖBB +18-AS RÉSZT TARTALMAZ !
2. SOK OBSZCÉN KIFEJEZÉS FORDUL ELŐ BENNE !
Szóval nem csavarnám tovább, a történet megtekinthető:
Remélem, elnyeri a tetszéseteket, akárcsak a többi. Jó olvasását, írjátok le véleményeteket, kérlek! #smile
                                                                                                          xoxo    Zsoo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4