Oldalak

2013. december 2., hétfő

Captured Ch6. - 33. & 34. oldal



Sziasztok!
Feltételezem, először a képeket néztétek meg, és utána olvassátok el ezt a kis szöveget. Ezt meg is értem, de örülök, hogy elolvassátok, amit írok elé...remélem. Szóval először is nagyon remélem, hogy pontosan le tudtam fordítani, mivel az "I need it"-nek nem igazán használatos az a változata, hogy kívánlak/akarlak, de ezt is hallottam már. Remélem, itt is így értette az írónő, de amíg nincs következő kép, nem lehetünk biztosak benne. Ebben az esetben, természetesen kijavítom, és jóra frissítem, ígérem.
Aztán talán elolvastátok az I'm weaker. Is it so wrong?-ot. Remélem, tetszett, próbáltam a lehető legtöbbet kihozni írói válságom megszüntetésére.
És végül SEGÍTSÉGet szeretnék kérni. Kérlek, írjátok le, hogy tőletek kér-e a komment előtt a blog biztonsági kódot. Tőlem, nem, de talán, csak mert az alkotó vagyok. Amennyiben igen, ezt hogyan tudom megszüntetni? Én is nagyon utálom, és szeretném kivenni. HELP MEEEY, PLEASE!
                                                                                                                      xoxo    Zsoo

 

Eredeti tumblr: RockitRocket

6 megjegyzés:

  1. Istenem!! Ne! :P És még mi lesz ezután! :3
    Igen kér, úgy kell beállítani, hogy: rámész blogger-re és ott vannak olyanok, hogy áttekintés, bejegyzés.. és a legvégén van a "beállítás", arra rámész, és ott van olyan, hogy "bejegyzések, megjegyzések", ezen belül meg egy olyan, hogy "szóellenőrzés megjelenítése" azt kell nem-re állítani! Remélem érthető volt és tudtam segíteni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Kivettem, kérlek, jelezz vissza, hogy valóban sikerült-e :)

      Törlés
  2. Oh my GOD! Alig várom az új részt és hiába nézem az angol oldalt is, mindig alig várom hogy lefordítsd amit írt. Köszi hogy csinálod! Puszilol a kedves kis kacsódat ;D

    VálaszTörlés

Music Note 4