Oldalak

2014. január 30., csütörtök

Award #22



Köszönöm szépen Rózsaszín Wattacukor-nak, nagyon hálás vagyok, amiért rám is gondoltál.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Szóval ma volt a meccs, és siralmas lett.
2. Az edzőnk beállított úgy csak egy szarva erejére hogy előtte nem is játszottam még. Persze, hogy elbasztam.
3. A lényeg, hogy harmadikok lettünk, de így nem mehetünk tovább az államira.
4. Hatalmas csalódás volt, jelen pillanatban utálom a röpit.
5. Bár eleve ezen a héten "csupán" 5 edzésem volt, plusz a mai meccs, és mindjárt megyek az edzőterembe futni.
6. Nem érdekel, ha túlhajtom magam, elkeseredettségemben muszáj vagyok futni. Úgy érzem, abban legalább nem vagyok béna, mint a röpiben.
7. Szerdán volt az osztályfőnökünk 29. születésnapja. Mi vagyunk az első osztálya, még csak most szabadult az egyetemről, így meg akartuk lepni valami nagy dologgal.
8. Ebből az lett, hogy egy melles tortával vártuk reggel az osztályteremben, és mikor meglátta, csak annyit tudott kinyögni vagy négyszer: "Elmentek ti a picsába!", majd még hozzátette: "Tipikus 10.B. Az én osztályom!".
9. Kijelentette, hogy meg kell ennünk ezt a bazi nagy mell-tortát, mert nem állíthat be vele a tanáriba, de előtte még megkérte, hogy fotózzuk le, hadd menőzhessen a haveroknál.
10. Szóval haláli egy arc az osztályfőnökünk, és szerencsére benne van minden baromságban és poénban, ami pedig dől a mi osztályunkból.
11. Mindenemben izomláz van, ne ijedjetek meg, ha egyszer azt írom ki kimerültségben elájultam, de sajnos nem tud foglalkoztatni. Nem olyan gyenge az én szervezetem, kibírom, és muszáj valamit kezdenem magammal mostanában vagy túl sokat agyalok, és vissza fog jönni a rossz korszakom.

Válaszaim:
1. Ki a kedvenc bandatagod az One Direction-ből?
Louis.
2. Melyik 3 blogot szereted a legjobban?
Ezt más sokszor leírtam, de mindig változik. Jelen pillanatban fogalmam sincs, nem tudok választani. Sok van.
3. Kik a kedvenc bromance párosaid (One Direction)?
Larry, és Zayn-nel az összes párosítás, mivel különleges karakternek tartom, aki mellé bármilyen személyiséget be lehet illeszteni.
4. Mikor kezdtél el írni?
Úgy 3 éve.
5. Hogyan szeretted meg a bandát?
Barátnőm mutatta meg egyik nyáron a WMYB-t, de akkor még nem fogtak meg, csak lenyugtáztam, hogy hallottam már valahol ezt a számot. Aztán úgy egy hónapra rá valahogy, már nem tudom, hogy,de kilyukadtam egy fan-fic oldalon. Akkor kezdtem el jobban utánuk nézni, a többi pedig jött magától.
6. Szerelmes vagy?
Jelenpillanatban nem lenne időm és energiám egy pasira, szóval nem. Szerintem amúgy sem lenne túl jó dolga mellettem, hisz mostanában szótlan vagyok, bár mosolygok, hogy az emberek ne kérdezzenek rá a gondjaimra.
7. Mi a kedvenc zenéd? + link
Jelen pillanatban talán a Hurts - Stay...vagy a Little mix - Word up!. Na meg persze a Midnight Memories. Nehéz választani.
8. Hány éves vagy?
16.
9. Voltál már One Direction koncerten?
Nem! Szép is lenne!
10. Mi az életcélod?
Pszichológus szeretnék lenni, sikeres mind a munkámban, mind a magánéletemben. Két gyermeket szeretnék egy intelligens férfitól, és külföldön dolgoznék.
11. És végül... ki a kedvenc blogger-ed?
Hmm, jelen pillanatban nem tudnék választani, nagyon sajnálom.

Kérdéseim (bocsi, ha már volt, nem mindig írok újat):
1. Milyen szakra (szeretnél majd) járni/jársz az egyetemen?
2. Külföldön tervezel dolgozni? Hol?
3. Miért? Miért nem?
4. Milyen nyelveken beszélsz?
5. Van/tervezel nyelvvizsgát? Milyen fokú(t)? Ha több nyelvet tanulsz, melyikből?
6. Kedvenc sport?
7. Milyen volt a szilvesztered?
8. Van valamilyen fóbiád?
9. Sztereotípiás vagy?
10. Miért kezdtél el írni pont ebben a témában?
11. Tervezel komolyabban foglalkozni az írással?

Küldöm:

3 megjegyzés:

  1. Szia egy díj vár rád nálam:D:3 http://sheisdisabled.blogspot.hu/2014/01/elso-dijam.html

    VálaszTörlés
  2. http://larrystylinsonvampire.blogspot.sk/2014/01/dij_31.html meglepiii! :D

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a díjakat, máris kiteszem őket :)

    VálaszTörlés

Music Note 4