Oldalak

2014. február 1., szombat

Award #23



Köszönöm szépen Blackbird-nek, nagyon hálás vagyok, amiért rám is gondoltál, mikor elküldted ezt a díjat.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Tagnap este megünnepeltük barátnőm születésnapját.
2. Hatalmas buli lett, hahaha, de egy kis lelkizés a végén lehúzta a hangulatot.
3. Mostanában nagyon sokat sportolok.
4. Csütörtökön elvesztettük azt a nagy meccset, keserves volt, harmadikok lettünk, nem jutottunk tovább az országosra diákolimpián.
5. A szervám halálos, több 10 pontot is lehet vele szerezni a csapatnak, ezt az edző is tudja, így beállított, hogy én majd csak szerválok az egyik lány helyett. Persze, hogy elbasztam, hisz előtte nem is játszottam, így nem lehet ezt.
6. Így utólag már én is kezdem felfogni, hogy nem az én hibám volt, hisz be sem melegítettem, így persze, hogy nem lehet átlőni, de akkor is én vagyok a hibás. Ha át tudtam volna lőni....
7. Bementem utána meccs közben az öltözőbe és vagy 5 percig csak sírtam a mosdóban. Elbasztam.
8. Szóval nem volt elég, hogy ezek után (egésznap meccs, sport), még ahogy hazaértünk, elmentem az edzőteremben, és mérgemben megdöntöttem az egyéni rekordom a futópadon, 1 óra 25 percet futottam normál tempóban.
9. Meg is tapsolt három pasi és a terem tulaja, aki a család jó barátja.
10. Szóval ezen a héten péntekig csupán 7 edzésem volt plusz a meccs, de még ma is megyek a terembe, és holnap is egészen biztosan.
11. Nem érdekel, hogy mindenem fáj, jó akarok lenni a röpiben...kurva jó.

Válaszaim:
1. Van-e kedvenc meséd, ha van, mi?
Pán Péter 2003-as verzió. Minden mértékben jöhet.
2. Hány éves vagy?
16.
3. Mikor kezdtél blogolni?
3 éve kb.
4. Hány blogod van?
Négy jelenleg, és ezeken persze millió történet, főleg ezen van sokféle.
5. Hány blogra vagy most feliratkozva jelen pillanatban?
Nem szoktam feliratkozni, inkább Bloglovin' követő vagyok, az egyszerűbb telefonon. Az 42-ő blogot jelez, melyeket követek, de ezeknek 3/4-e olyan, melyek már befejezettek.
6. Hogy állsz a kecskékkel?:D
Hahahaha, a múltkor megkérdezte az egyik buliban egy noname srác részegen, hogy milyen állat akarok lenni. Azt feleltem halál nyugodtan, hogy kecske, hisz hülye kérdésre, hülye válasz, és amúgy sem volt az esetem. Szóval nagyon jól állok velük. Hahaha.
7. Van valami amire allergiás vagy?
Nem. Nincs allergiám szerencsére.
8. Félsz valamitől?
Nem mondhatnám. Talán csak attól, hogy a jövőben nem tudok majd jó légkört teremteni a családomnak, és esetleg nem mutathatom meg a gyerekemnek a jeges medvét. Amúgy úgy másfél éve még irtóztam a sötéttől, de volt egy rossz korszakom, amikor borzalmas dolgokat műveltem magammal, és úgy voltam vele, bárki/bármi les rám a sötétségből, jöjjön nyugodtan, hálás lennék neki, ha megölni. Tudom, baromság, utólag, már én is elítélem magam, de legalább így már nem félek a sötétben.
9. Van testvéred?
Van egy fél-bátyám Apa részéről.
10. Kedvenc előadó?
Ed Sheeran.
11. Kedvenc író ha van?
Természetesen van egy pár, de már annyiszor leírtam, hogy nem részletezném.

Kérdéseim:
1. miért éppen ezt a témát választottad az íráshoz?
2. Aktuális kedvenc számod? Linkkel!
3. Van komolyabb terved az írással?
4. Szeretnél majd külföldön élni, dolgozni? Hol?
5. Mi a terved a jövőben?
6. Kedvenc sport?
7. Miben szeretnél nagyon sikeres lenni?
8. Félsz valamitől igazán?
9. Sztereotípiás vagy?
10. A bloggal van valami terved?
11. Esetleg szeretnél magadon megváltoztatni valamit?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4