Oldalak

2014. február 6., csütörtök

27. fejezet. (+18) ~Nobody knows how can I love you.



Sziasztok!
Előre figyelmeztetek mindenkit, hogy ez a rész perverz részeket tartalmaz, végre megtörténik köztük, amit azt hiszem, sokan vártatok. Aki nem örülne ennek a perverzségnek, azt megkérem, hogy ugorja át, aztán a következő résznél találkozunk vele. Szóval jó olvasását, remélem, elnyeri a tetszésetek, és nagyon hálás vagyok az eddigi szép szavakért, el sem hiszitek, mennyit jelentenek nekem. Várom a véleményetek.
                                                                                                                      xoxo    Zsoo
  


- Harry! Szerelmem, ébredj fel! - hallottam egy számomra oly' kedves hangot, és lágy simításokat éreztem az arcomon, melyek arra ösztönöztek, nyissam ki a szemem.
És én megtettem, így a világ legszebb arcával találtam szembe magam. Louis hajolt fölém és aggódva méregetett. Zavartan pislogtam rá, a homlokomon verejtékcseppek folytak le, éreztem, ahogy az arcom tapad a párától és az izzadtságtól. Megmozdítottam a kezem, ekkor éreztem, hogy a testem még mindig a vízben fekszik Louis-nak döntve a fejem.
- Harry, elaludtál a vízben! Nem vagy normális! És ha nem vagyok mögötted? Megfulladsz?! - akadt ki, és aggodalmasan méregetett. Láttam a szemében a rémületet, a félelmet és az irántam érzett szeretet. Jól esett, hogy ennyire óv, és fél, hogy elveszít. Felültem, és ismét neki döntöttem a hátam.
- Lou, nem haltam meg. Élek, oké? - mondtam komolyan és oldalra fordítottam a fejem, hogy rá tudjak sandítani a szemem sarkából.
- Te ezt nem érted Haz! Már lecsúsztál a vízben, alig tudtalak visszarántani. Én csak...félek, hogy elveszítlek. - motyogta halkan, és szorosan a derekam köré fonta a karjait, hogy úgy húzzon közelebb magához.
A szám kipattant, ahogy ezeket kimondta. Bár ezt éreztem, és tudtam, mégis hallani, ahogy ezeket a szavakat kiejti a száján...hatalmas szeretetet keltett bennem. Elmosolyodtam, és lehajtottam a fejem, hogy ne lássa, ahogy elpirulok. Louis a nyakam kezdte csókolgatni, és még közelebb húzott magához a derekamnál fogva, ha ez egyáltalán még lehetséges. Édes csókjai a bőrömön kikészítették érzékszerveimet. Csak rá tudtam koncentrálni. Éreztem ajkait minden egyes érintésnél, a bőröm felforrósodott nyomán. Sóhajtottam egyet, és hátra döntöttem a fejem az élvezettől. Louis elképesztő volt. Szívni kezdte a nyakam egy olyan ponton, amit még otthon tapasztalt ki. Ismét sóhajtottam egyet, és tűrtem, amit tesz velem. A hátam aljába ismét jóleső hidegrázás költözött, ami a forró vízben még inkább erősebbnek tűnt. Lou a fülemhez hajolt, és miután meghúzta a fülcimpám fogaival, belesuttogott.
- Akarlak Haz. Most. - motyogta vágyakozva.
Hallottam a hangján, hogy már tényleg nagyon kíván. Éreztem, ahogy arcomra szökik a vörös csík a helyzet forróságától. Én is akartam Őt, mégis tartottam ettől kicsit. Bár tudtam, semmi rosszat nem teszünk csupán, mint a múltkor. Az emlékek arról az estéről még inkább feltüzeltek, így sietősen pattantam fel, és Őt is felhúztam magammal. Lepetten mosolygott rám, majd miután megtörölköztünk, vad csókcsatába kezdtünk a fürdőszobában. Sajnos ezt félbe kellett szakítanunk, hisz látatlanba még nem találtunk el a hálószobába. Ahhoz még túl ismeretlen volt ez a hely. Így Louis kézen ragadott, és futni kezdett velem a folyosón egyenesen a háló fele. Ahogy beértünk, egyből az ágyra lökött, és felém magasodott. A csípőmre ült, ami már eleve egy kínzás volt tekintve, hogy meztelenek voltunk. Láttam, neki is kezd megjönni a kedve, amitől egy elégedett mosoly villant át az arcomon. Louis megcsókolt, és dinamikus táncba kezdett nyelvemmel. Meghúzta az alsó ajkam, amitől sóhajtottam egyet, majd eltávolodott. Ismét a nyakam vette kezelésbe, de ezúttal nem időzött ott sokat. Csak pár puszit nyomott rá, és egy szívásnyomot hagyott még pluszba. Csókjával lefelé haladt, és ismét a mellbimbóm kezdte szívni, amitől a hideg végigfutott a gerincemen, majd megállapodott a hátam alján ismét. Mikor már elégnek ítélte meg a helyzetet, ami nála szerintem azt jelentette, hogy a mellbimbóm megkeményedett, akkor lejjebb haladt, és minden egyes hasizmomra nyomott egy-egy csókot. Ajkai érintésétől minden egyes alkalommal görcsbe rándult hasam, amin mosolygott ugyan, de folytatta. Láttam a szemébe a csillogást, ahogy felnézett rám, de nem állt meg. Ijedten figyeltem, ahogy csókjaival tovább halad lefelé a V vonalam mentén. Meg akartam állítani, de a testem nem engedelmeskedett. A kezeim remegtek, az ajkaimat egy vonallá préseltem, ahogy a férfiasságomra is nyomott pár csókot. Mennyei érzés volt, ahogy nyelvét végigvezette péniszem oldalán. Hangosat nyögtem, mikor a szájába egyre több centi merült el. A fejem hátra szegtem, a homlokom ráncba szaladt csukott szemeim fölött. Elképesztő érzés volt. Bár már sokszor kényeztettek így, egy női érintés sem volt fogható Louis-éhoz. Az övé más, és csodás volt. Olyan szeretetteles, olyan férfias és domináló. Gyorsan kezdte mozgatni a fejét, amitől ismét sóhajtottam egyet. Tudta, mivel akaszt ki, tudta, mivel kerget az őrületbe, és ezeket fel is használta ellenem. Ő is pasiból van, pontosan oda nyúlt, ott érintett meg, ahol kell. Óvatosan masszírozni kezdte heréimet, amitől egy hangos nyögés kíséretében akaratosan felé löktem a csípőm. Megállt, a férfiasságomra nevetett, majd ismét a szájába süllyesztette. Forró levegője már eleve kiakasztott. Elpirultam, hogy ennyire élvezem kényeztetését. Már nagyon nem bírtam tovább, és mikor Louis elkezdett körözni a fejével, betelt a pohár. A csípőm előre löktem, és egyszerűen nem bírtam visszafogni magam. Louis nevét kiabálva elélveztem, amit Ő lenyelt. Ez nagyon beindított, izzadt testem próbáltam lenyugtatni. Tudtam, most én következek, így erőt vettem magamon. Végtagjaimba visszaszállt az erő, én pedig felültem.  
Egy határozott mozdulattal hátra löktem Lou-t az ágyon. Nem érdekelt, hogy ezt eddig undorítónak tartottam, és soha nem képzeltem volna magamról. Most csak az lebegett a szemem előtt, hogy neki örömet okozzak. Még Ő is meglepődött, ahogy fölé másztam, és vadul megcsókoltam. Szinte téptem az ajkát, de éreztem ettől egyre jobban beindul. Szívfájdalommal távolodtam el, és én is a nyakát vettem kezelésbe. Bár nem tudom, egy férfi hol lehet érzékeny, de felhasználtam azt, amit eddig tudtam a nőkről, és emlékeztem, Ő mit tett velem. A füle mögötti kis részt kezdtem el szívni, amitől felnyögött, és előrébb lökte a csípőjét. Elmosolyodtam, nyomtam az imént kényeztetett pontra, egy puszit, majd a mellbimbói fölé hajoltam. Ha Ő ezt csinálta velem, és nekem tetszett, akkor biztos neki se lesz rossz. Mintha egy lány lenne alattam, csupán nem melle van, hanem mellizma. Elkezdtem szívni a mellbimbóját, és megcsíptem a fogammal. Felmordult, és az oldalamhoz kapott. Láttam, ahogy a homloka ráncba szalad, és oldalra fordítja a fejét.
Dolgom végezve, lejjebb haladtam, kezeim végighúztam a V vonalán. Megremegett, és akaratosan lökte előrébb a csípőjét. Úgy döntöttem, nem kínzom tovább. Kezembe vettem igen csak ágaskodó férfiasságát, és bekaptam először csak a végét. Louis jólesően sóhajtott fel, amitől elmosolyodtam, és amennyit tudtam, a számba engedtem. Lepetten nyögött fel, és kicsit előre dőlt erre. Ez nagyon jól esett, így folytattam. Közepes tempóban mozgattam a fejem, és közben a hasát simogattam a kezeimmel. Felsóhajtott, és a fejét egyik oldalról a másikra kapkodta összeszorított szemekkel. Ebből gondoltam, hogy nagyon jól esik neki, amit csinálok.
- Harry....Haz... - valamint ezeknek végtelen egyvelegét, és különböző hangosságú változatát ismételgette, ami még jobban feltüzelt, így folytattam.
De már nem kellett neki sok. A nevem és egy nyögés kíséretében elélvezett. A szemeim kikerekedtek, mikor számba került élvezetének jele. Nem tudtam, most mit kéne tennem. Nyeljem le? Ő is megtette. Leerőltettem a torkomon, de nagyon nem volt ínyemre. Igaz, hogy Louis-é, így imádnom kéne, de valahogy erre még most sem voltam teljesen kész. De már vége volt. Viszont az íz még most is ott volt a számba, amit nem mondanék rossznak, inkább csak bántott kicsit belülről, hogy ez is megtörtént velem. Gyorsan felhajoltam, hogy megcsókoljam Louis-t, így eltűnt az előbbi emléke a számból. Vad, mégis kimerült csókcsatát váltottunk, de nekem csodás volt. Louis még mindig úgy marta az ajkam, mintha ismét át akarná élni ezt az egészet. Bevallom, én is. Az alsó ajkába haraptam, és játékosan meghúztam azt, mire a szavak gyorsan buktak ki a száján.
- Menjünk tovább! - suttogta vágyakozva, gyorsan.
Lepetten engedtem el alsóajkát, és nagy szemekkel néztem fel az Ő kék íriszébe. Ezzel teljesen letaglózott. Eltávolodtam tőle olyan messzire, ahogy csak tudtam, de azért még fölötte tartottam magam. A szemembe ijedtség és kétely ült, de az övé eggyel sötétebb árnyalatban csillogott.
- Emlékszel, mit mondtam neked akkor este a fürdőben? - kérdezte halkan. Próbáltam emlékezni. Beugrott. Azt mondta, Ő sosincs alul, Ő mindig irányít. Nagyot nyeltem, és ijedten néztem rá. Én nem akartam ezt. Még nem voltam rá készen. Egyszer úgyis hagyni fogom neki, de még szükségem van egy kis időre. Nem tudtam, mit feleljek, nem akartam megbántani, de azt sem akartam, hogy megtörténjen. Louis folytatta. - Szerintem nem jóra emlékszel. Azt mondtam: a megfelelő embernek bármit megengednék. Én kérlek rá, Haz. Feküdj le velem, hogy én vagyok alul! - mondta egészen halkan, de teljesen elszántan.
A szemeim lepetten kerekedtek ki. Mintha a fejembe látott volna, ezeket úgy mondta. Így belegondolva, tényleg emlékszem erre is. Tényleg mondott ilyet. És nekem engedné. Én lennék az első. A szívemet melegség öntötte el, hogy ennyit jelentek neki, de ott volt bennem a félsz. Hisz azt mondta, fáj...még a fürdőben. Én nem akarok fájdalmat okozni neki, azt nem élném túl. De én is piszkosul kívántam Őt az előbbi játékunk ellenére is. Hosszan mérlegelem magamba, majd komolyan rá néztem, hisz várta a válaszom.
- Nem fogok neked fájdalmat okozni! - jelentettem ki határozottan.
A szemei lepetten kerekedtek ki, és hitetlenkedve nézett rám. A bicepszemhez kapott, és megszorította, miközben feljebb hajolt, hogy közelebb kerüljön hozzám.
- Haz, ezt nem gondolhatod komolyan! Rád vártam, már másfél éve. Kinek engedném, ha nem neked?! Nem érdekel a fájdalom, a végén élvezet lesz. Tudom, hogy Te is akarod! - nézett egyik szememből a másikba.
Igaza volt, akartam. Már a pusztán attól, hogy elképzeltem magunkat, megugrott a libidóm. Ezzel Ő is tisztában volt. Mérlegeltem magamba, amitől bátorságot kapott, és azonnal kimászott alólam. Nem értettem, hova megy, mikor most akartam beleegyezni. A bőröndjéhez ment, amiből még nem pakolt ki, ahogy én sem az enyémből. Az oldalát elcipzárazta, és kivett belőle egy üveget, és egy kis dobozt. A homályos fénybe hunyorítanom kellett, hogy megismerjem. Visszajött hozzám. Lepetten mértem végig a két kis tárgyon. Nagyot nyeltem ismét, ahogy elbizonytalanodtam. Louis ezt látva, hozzám hajolt, mivel már ültünk mindketten, és nyomott egy lágy csókot a számra, ami éppen csak pár pillanatig tartott.
 - Minden rendben lesz Szerelmem. - mosolygott rám bíztatón, de azt hiszem, ezzel magát is nyugtatta.
Bár igyekezett nem mutatni, én ismertem már annyira hogy tudjam, Ő is fél. A kezei megremegtek néha-néha, mikor nem figyelt rájuk. Az ajkain vette a levegőt, ami ismét egy jel volt. Eldöntött az ágyon, és fölém mászott. A lábam közé ült, majd felgörgette az óvszert férfiasságomra. Ő aztán nem tétlenkedik, bár ezt tudtam róla, de most tényleg kapcsolni sem volt időm. Nyomott egy kis síkosítót a kezeire, majd elkezdte bedörzsölni vele férfiasságom, amitől nyeltem egyet, és feszülten figyeltem. Ettől még jobban megjött a kedvem, legalábbis a testem szerint. Louis édesen rám mosolygott, majd magára rántott, Ő pedig eldőlt az ágyon. Idegesen néztem a szemébe, de Ő csak mosolygott, hogy megnyugtasson. Látszólag, akarta, és már egy cseppet sem félt. A szeme csillogott, miközben felvilágosított engem.
- Gyorsan csináld, úgy kevesebb ideig fáj! Aztán várj! - mondta komolyan, de közben mosolygott.
Viszont ez már nem volt olyan felhőtlen, "minden rendben van" mosoly. Ebben már fel véltem fedezni egy kis aggodalmat is, hisz a szavai elég baljóslóan hangzottak. Bólintottam egyet, és hozzá hajoltam, egy csókért. Szenvedélyes csókot váltottunk, majd a feje visszaesett a párnára, és bólintott, hogy csináljam.
Idegesen magamba szívtam a levegőt, bepozícionáltam magam, és ahogy kérte, gyorsan beléhatoltam, míg teljesen benne nem voltam. Louis az ajkába harapott, amiből így kiserkent a vér. A szemeit szorosan lehunyta, a kezével az ágytámlához kapott, és erősen szorította. Ujjai elfehéredtek, karján megfeszültek az izmok.  Bár egy hangot sem adott ki, fájt neki, és ezt én tettem vele. Mérges voltam magamra, de semmit nem mertem tenni. Megdermedtem fölötte, ahogy kérte. Igyekeztem még a levegőt is óvatosabban venni, hogy semmi mozgást ne érezzen, és akkor hátha nem fáj neki jobban. De bevallom, nekem csodás érzés volt. Ezt már megtanultam a lányoktól, ha lassan csinálom, kevésbé fáj sokáig, ha viszont hevesen, akkor jobban, de kevesebb ideig. Louis most eldöntötte, hogy Ő kevesebb ideig tűrné a nagyobb fájdalmat. A szívem szakadt meg, hogy ezt én tettem vele, csakis én. Ő csak ugyanúgy tűrt alattam, a szemeit szorosan összezárta, és még midig erősen szorította a támla oszlopait. Az ajkát már nem harapta be, de az a csúnya, vérző sérülés ott maradt. Most azon kapkodta a levegőt. A mellkasa is gyorsan emelkedett és süllyedt. A csípőm mozdulatlanul tartottam, míg lehajoltam hozzá, és nyomtam pár puszit a nyakára, és a mellkasára, hogy eltereljem a figyelmét. Sóhajtott egyet, és kis idő után kinyitotta a szemét. Egyenesen rám nézett. Láttam benne a fájdalmat, mely égette lelkem, de egyben csillogott is a vágytól.
- Oké, megvagyok. - mosolygott halványan.
Bólintottam. Nem mertem rákérdezni, biztos-e benne, mert féltem, hazudna. Lassan kezdtem mozogni egészen aprókat, hogy óvatosan szokja meg az újdonságot. Ezt a fajta szexet még soha nem próbáltam. Hát biztos, más pasikkal nem lennék képes ezt végigcsinálni, mint Vele, inkább maradok a lányoknál. De többé nem kell nekem lány, csupán Louis. Az Ő szerelme ezer éjszakánál többet jelent.
A mozgásom egyre inkább gyorsult, és Louis is halkan kezdett nyögdécselni alattam. Ettől mosolyognom kellett, ezek szerint már nem fáj neki, inkább élvezi, ahogy mondta az elején. Karjait a nyakam köré fonta, és lehúzott magához. Heves, indulatos csókot váltottunk, ami még jobban fokozta mindkettőnk kedvét. Persze, hallottam már, hogyan zajlik, egy ilyen együttlét, hisz fiatal, felvilágosult férfi vagyok. Tudtam, hogy Louis ennyitől nem fog elmenni velem egyszerre. Máshogy is rá kell segítenem. Így mikor úgy éreztem, itt az ideje, kezem izzadt testünk közé vezettem egyenesen a férfiasságára. Megmarkoltam, és húzgálni kezdtem rajta a kezem. Hangosat nyögött, és a nyakamba fúrta az arcát, miközben a hátamnál fogva húzott közelebb magához. Olyan édes volt így kiszolgáltatva nekem, mint még egy partnerem sem. Ő különleges volt, Őt tényleg szerettem, tiszta szívemből. És ez az érzés csak gyorsította a csúcsra jutást, hisz mi most valójában szeretkeztünk lényegtelen a nemünk vagy a módszerünk. Louis gyönyörének jele végigfolyt kezemen, az izmai megfeszültek, és a nyakamba harapott, amitől felnyögtem, és én is elélveztem. A szemeim szorosan lehunytam, ilyen csodás élményben még soha nem volt részem. Lassan megnyugodtunk, bár a levegőt még mindig kapkodtuk. Mellé dőltem, és úgy próbáltuk kilihegni magunkat. Az iménti gyönyör még élénken élt bennem, és biztos voltam benne, ez még jó sokáig kísérni fog álmokban, de egy csodás élmény marad örökké. Louis hozzám bújt, én pedig levettem az elhasznált gumit, és oldalra dobtam az ágy mellé. Most nem akart érdekelni, majd később kidobom. Igaz, én használtam, mégis undorítónak találtam. Lou a mellkasomra hajtotta a fejét, én pedig átkaroltam a hátát.
- Köszönöm. - suttogta a bőrömbe.
- Szeretlek. - feleltem, és nyomtam egy puszit fejére.

4 megjegyzés:

  1. De édesek! :3 Fantasztikusan megírtad ezt a részt is! :D És igen, már vágytam erre, éreztem h a mai részben megtörténik! :) Imádom, annyira szeretem őket! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahaha, ezt örömmel hallom, boldog vagyok, hogy elnyerte tetszésed :)

      Törlés
  2. Jaaaaaaaaaaaaj, de cukiiii!! :333
    Imáááááááádom! Fantasztikus! Tudo te, hogy amikor megláttam, hogy új rész van, mennyire megörültem? Mert nagyon!! Imádom! Erre nem tudok mit mondani! Lehetetlen! Tényleg! Nem is mondok többet (mert nem tudok), inkább csak annyit, hogy Fantasztikus és imádom!!
    Nagyon nagyon szeretleeeeeeek!!! :33
    pusziii!!! xXx
    Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt örömmel olvasom, ezek szerint sikerült elakasztanom szavaidat, ha írhatom így. Örülök, hogy tetszett, ezt jó hallani :)

      Törlés

Music Note 4