Oldalak

2014. február 27., csütörtök

Award #29



Köszönöm szépen Naomi_Styles-nak, nagyon hálás vagyok, amiért gondoltál rám.
                                                                                                          xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. A volt általános iskolámban van egy hagyomány, ami már városi rendezvény szintűre nőtte ki magát.
2. A helyi színházban/művelődési házban a 8.-os tanulók készülnek tánccal, utána pedig a tanárok, szülők adnak elő egy 2 órás előadást/paródiát valamiről.
3. Minden évben királyul sikerül, és bár én már régen nem járok oda, Apa mégis minden évben vannak a társulatba, és kulcsfontosságú színész lett, de ez inkább csak móka, azonban móka is van benne bőven.
4. Tavaly például a Frédi és Béni paródiája volt, azelőtt Dr. Bubó, idén pedig Jancsi Vitéz - Avagy Anygalbőrben. Szóval mindig valami vicces lesz ebből.
5. Tavaly volt az első év, amikor én nem szerepeltem, és végre lentről nézhettem az előadást. Mindig nőnapon van, idén jövő héten.
6. Úgy gondoltam, hogy idén is nyugalmasan nézem a nézőkkel együtt, de Apa félbevágta számításaimat.
7.  A táncpartnere lesérült, és elege lett a variálásból, így bejelentette a társulatnak, hogy megtanít engem, és majd én táncolok vele.
8. Ellenkeztem, mikor elmondta; hogy ki van zárva, né idén is nyugalomban akarom nézni, de kiskutya szemekkel előhozta: "De én a PiciTea-mel szertnék táncolni!" Hát tudtam volna neki nemet mondani?! Persze, hogy nem, így jövő héten én is a színpadon leszek, bá nincs hozzá kedvem.
9. Hogy miért PiciTea? Mert (elárulok nektek egy harmadik titkot) van egy harmadik nevem. Apa ragaszkodott a Teához, így az a harmadik nevem...ciki, mi? Mindegy, már megszoktam, hogy különleges lettem hahaha.
10. És mivel ezt új ejted 'Picití', így angolul benne van a tea is, és a "Piciti" is.
11. Végtére is aranyos, imádom Apát.

Válaszaim:
1. Van Facebookod?
Persze, de többnyire nincs időm fent lenni, inkább csak telefonon látom, ha jön valami értesítő. Oldalt megtaláljátok az elérhetőségeimnél.
2. Kiről mintázod a karaktereid személyiségét?
A nevüket "kölcsönzöm" az éppen adott hírességektől, de mindig a történethez illő személyiséget kapnak. Nem mintázom senkiről sem, a fejemből pattannak ki. Van egy kis füzetem, abban le van írva minden egy-egy történettel kapcsolatban, ahogy a személyi jellemzők is, így nem térek el a végére sem az adott jellemtől.
3. Mióta blogolsz?
3-3 és fél éve talán.
4. Honnan jön az ihlet?
Egy álomból, Anya régi meséiből, egy zenéből, egy képről, egy idézetből...bármiből.
5. One Direction vagy The Wanted?
One Direction. Még ha a TW-nek bírom is egy-két számát, magukat az embereket nem tartom okra, mint személyiséget. Elnézést, ha ezzel valakit megbántottam ez az én véleményem.
6. Nézted a Brit Awards-ot?
Élőben nem, de utána visszanéztem, ami érdekelt.
7. Melyik tantárgyból vagy a legjobb?
Fizika, irodalom, angol, orosz.
8. Hányadikos vagy?
10.
9. Szereted a macskákat?
Persze, de inkább kutyapárti vagyok.
10. Van kabalád?
Van egy arany láncom, mit még kicsi koromban kaptam Apától, az első igazi láncom volt. Van rajta egy szintén arany csikó medál, mindig rajtam van, soka nem veszem le, még fürdéshez sem. Ruhát is mindig úgy válogatok egy-egy bálra, hogy illjen a láncomhoz, így jövő hétre is sokat kellett nézelődnöm a plázában hahaha.
11. Szereted az osztályodat?
Nagyon, ennél viccesebb, idiótább, perverzebb, mégis összetartóbb osztályt nem is kívánhattam volna.

Kérdéseim:
1. Miért éppen ezt a témát választottad az íráshoz?
2. Aktuális kedvenc számod? Linkkel!
3. Van komolyabb terved az írással?
4. Szeretnél majd külföldön élni, dolgozni? Hol?
5. Mi a terved a jövőben?
6. Kedvenc sport?
7. Miben szeretnél nagyon sikeres lenni?
8. Félsz valamitől igazán?
9. Sztereotípiás vagy?
10. A bloggal van valami terved?
11. Esetleg szeretnél magadon megváltoztatni valamit?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4