Oldalak

2014. április 2., szerda

Award #47

Köszönöm szépen Molly Hey-nek. Nagyon hálás vagyok, hogy rám is gondoltál, mikor megkaptad ezt a díjat.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo



Szabályok:
1. Rakd ki hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Valamelyik nap egy kedves olvasóm, akivel a blogon kívül is jó barátságot alakítottam ki felhívta a figyelmem egy krízis helyzetre!
2. Eddig erről nem hallottam, nem szoktam követni a politikát, de akkor utána néztem, és sajnálatos módon beigazolódott, amit a Story of my life - Változz Magyarország! előtt írtam.
3. Haladunk a Hitleri elnyomás felé csupán a vonzalom miatt.
4. Az a bizonyos párt (nem nevezem meg) lesz olyan kedves, és lecsukja a homoszexuális párokat, vagy ahogy ők hívják; "viselkedészavaros" (?) embereket. Wat?
5. Azt hittem agybajt kapok. Lementem Anyához a nappaliba feldúltam, és kijelentettem: Ha a *?* nyer, én börtönbe kerülök! (Nem! Nem azért, mert a saját nememhez vonzódom, imádom a pasikat).
6. Anya ledöbbent, és megkérdezte, mégis miért. Azt feleltem: A homoszexalitás jó színben feltüntetése a sajtóban vagy az interneten is büntetendő lesz. (hát ezért, nem az identitásom miatt, akkor még inkább fel lennék háborodva).
7. Anya azt mondta egy vállrántással: Akkor abbahagyod ennek az írását! Tudta, hogy milyen témában szeretek alkotni, és nem tartja furcsának, a szüleim nagyon nyitottak.
8. Én erre rávágtam; "A faszt (elnézést)! Csak még inkább írni fogok, hogy az emberek meglássák, ez így nem jó!".
9. Aztán megbeszéltük, és megnyugtatott, hogy úgysem fog ilyen bekövetkezni.
10. Ez szélsőséges párt, nagyon kevés hasonló gondolkodású ember van az országban, eltörpül a többi párt mellett. És bizonyos juttatásokat is megszüntetne, ami miatt sok ilyen helyzetű ember nem szavazni rájuk.
11. Sorry kibukott. Nagyon felhúztam magam ezen.

Válaszaim:
1. Mi a kedvenc könyved?
Sarah Dessen - Figyelj rám!
2. Kedvenc sorozatod?
Sherlock.
3. Kedvenc filmed?
Sok van, de mondjuk a Coming out!-ot, a Pitch Perfect-et, a Now you see me!-t, a Túl a barátságon-t és a Sherlockot mindig képes vagyok megnézni.
4. Kedvenc blogod?
Sok van, képtelen lennék egyet kiválasztani.
5. Kedvenc zenéd?
Jelen pillanatban Elyar Fox-tól a Billion Girls és a The Vamps-től a Last Night szól felváltva.
6. Kedvenc színed?
Benedict Cuamberbatch.
7. Kedvenc játékod?
Öhm játék? Mármint a telefonon vagy a laptopon? Szünetekben mindig poénkodni szoktunk a haverokkal a Dumb ways to die c. játékkal telefonon hahaha.
8. Kedvenc állatod?
Kutya.
9. Kibe vagy szerelmes?
Az egyik osztálytársamba sajnos...osztálytárssal nem kezdünk, aranyszabály! Azonban legnagyobb megdöbbenésemre nagyon közel kerültünk egymáshoz, ha elé ülök barátnőm mellé, az ablakpárkányon a vállamhoz nyúltja a kezét, és cirógatja azt, én pedig a kézfejét. Érdekes, de jól esik, azonban tudom, hogy ez csak bugyuta hitegetés, még ha jelent is neki valamit, nem közeledne felém. Nagyon visszahúzódó, én pedig félek. Bonyolult ez az egész.
10. Kedvenc sztárod?
Mármint énekes? Ed Sheeran.
11. Félsz a békáktól?
Nem, szeretem a levelibékát. A nyaralónk kertje a Duna parton végződök...komolyan a víz mellett, és rengeteg zöld, levelibéka szokott ott lenni. Ha látok egyet, mindig megfogom. Tavaly egyszer úgy napoztunk, hogy a hasamon feküdt, hisz így két oldalról kapta a hőt a kis hidegvére. Amúgy sem napozni nem szeretek, sem az undorító, nyálkás dolgokat, de ezt az egy fajta békát imádom.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4