Oldalak

2014. április 13., vasárnap

Award #50

Köszönöm szépen Pretty_girl-nek. Nagyon hálás vagyok, hogy rám is gondoltál, mikor megkaptad ezt a díjat. Külön hálás vagyok mindenkinek, aki eddig küldött nekem díjat, ugyanis ez az 50. kereken. Woaah, ennyit beszéltem már magamról?! Köszönöm hahaha. 
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Kaptam egy mérhetetlenül aranyos kommentet, ilyenre álmomban sem számítottam.
2. Egy srác írt, ami már eleve meglepő, bár tudom, hogy van pár hímnemű olvasóm (nagyon örülök neki, remélem, soha nem kattintanak le a blogról).
3. Ez a fiú ugyanis...hát belepirultam a kommentjébe, nagyon aranyos volt. Soha nem hittem, hogy ilyen is előfordulhat a blogomon.
4. Már mindent tudtok rólam, szinte az életem leírtam itt, így alig van mit írnom a díjakba.
5. Hétfőn és kedden lesz a vizsgám töriből meg angolból, szurkoljatok nekem!
6. Az angoltól egyáltalán nem félek, de a töri...
7. Sík hülye vagyok belőle...vagyis nem igaz, inkább csak soha nem érdekelt.
8. Az a gond, hogy ehhez most két év anyagát kéne tudnom, ami már az elején megdőlt.
9. Talán tudnám, ha tanultam volna rendszeresen, azonban mindig reggel vágtam be a tananyagokat, vagy óra előtt.
10. A rövidtávú memóriám megjegyezte a leckét töriig (1. Vagy 2. óráig), azonban már nap végén nem tudtam volna elmondani.
11. Szóval az a szerencsém, hogy 5 perc alatt meg tudok tanulni egy leckét bármikor, de el is felejtem sajnos, így nem is számítok 4-esnél jobbra a vizsgán....talán a 4-es meglesz.

Válaszaim:
1. Mi a kedvenc dalod?
Jelen pillanatba egymás mellett szerepel kettő az első helyemen, nem tudok választani. A Tich - Breath in breath out és Ed Sheeran - Sing.
2. Mi a szerencse számod?
12...ennek ellenére 3-as mezt kapok folyamatosan hahaha.
3. Mi a kedvenc színed?
Kék minden mennyiségben.
4. Ha lenne egy 5SOS vs. 1D összecsapás, kinek szurkolnál?
Öhm, mindkettőnek. Szeretem a 1D-t, de már nem igazán mondanám magam olyannak, mint mondjuk tavaly ilyenkor. Már nem követem Őket, szóval egy szintre került a két banda a ranglistámon.
5. Mi a kedvenc időtöltésed?
Írás.
6. Melyik évszakban van a szülinapod?
Pont ősz és tél találkozása.
7. Melyik hírességgel lennél legszívesebben jóban?
Az előbbi válaszom ellenére, Harry Styles-szal lennék jóban, mert Ő be tudna mutatni Ed Sheeran-nek, de hallgathatnám a bolondozásaikat is.
8. Játszol valamilyen hangszeren?
Gitározok.
9. Ha lenne bakancs listád, mi állna az első helyen?
Öhm...van, de nem tudom, mi az első pont. Mindjárt előtúrom. Azt írtam elsőnek, hogy kijutok Norvégiába.
10. Hova mennél el legszívesebben?
Norvégiába hahaha.
11. Mi a kedvenc sportágad?
Röpi.

Kérdéseim:
1. Mit tervezel nyárra?
2. Voltál a télen? Ha igen hol?
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni?
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta?
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a családoddal?
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj?
7. Hiszel valami természetfeletti dologban?
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben?
9.  Mi volt a fordulópont az életedben?
10. Mit tervezel, mivel szeretnél foglalkozni a jövőben?
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet?

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4