Oldalak

2014. június 10., kedd

Award #55

Köszönöm szépen Dreamy girl-nek. Hálás vagyok, amiért rám is gondoltál.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Ma voltam a szalonban, előtte párszor beszéltem a sráccal onnan, hogy tudjam, mire számítsak.
2. Bementem ma Anyával, ugyanis mivel még nem vagyok 18, így szülő is kell a tetováláshoz.
3. Bent volt egy srác, kérdeztük, hogy Ő-e a Tomi. Mondta, hogy nem, Ő Bandi, de mindjárt jön Tomi, csak el kellett szaladnia.
4. Vártunk, közben Bandi kérdezte; Ez az első tetoválásod? Mondom; Ennyire látszik?! Elkezdett nevetni, és mondta, hogy igen.
5. Aztán befutott Tomi, szóval egy gyors beszéd után kiakadt, hogy ilyen apró tattoo-t kell csinálnia, ilye kicsi helyre, de a felrajzolásnál már nem volt gond.
6. Eddig még Bandi is ott tevékenykedett lent, és mondta, hogy ne remegjen a kéz! Én meg lefagyva odafordultam, hogy az enyém, vagy a Tomié? Elkezdett nevetni, és mondta, hogy az enyémre gondolt, nyugodjak meg.
7. Aztán eljött az első szúrás ideje. Mondtam Anyának, hogy akkor beszéltessen, úgy nem oda figyelek, de persze, hogy Anya lefagyott, így nem mondott semmit. Aztán megtörtént, és mindketten felnéztek rám, hogy mi a reakcióm. Én csak elvigyorodtam, és megráztam a fejem, hogy alig fáj.
8. Aztán majd később jobban fájt, Tomi pedig előszeretettel parodizálta ki, ahogy egyszer megszólaltam; "oucs". Aztán felnézett rám, és kérdezte úgy felénél, hogy minden rendben van-e. Mondtam, hogy persze, csak megizzaszt rendesen. Erre elkezdett nevetni, hiszen elég érzékeny helyen van a minta.
9. Mikor végzett, még remegett a lábam. Közben mesélt a szalon versenyéről, a polcon néztük a sok babát (!), amely a díj lett volna. Megtudtam, hogy az Ő kezén van a díjnyertes tetkó, amit 6 (!) óráig csináltak, és bár nem tudták befejezni, nyertek vele.
10. Nagyon jó fej volt, aztán elmondta, mit kell csinálnom majd vele. Figyelmeztetett, de persze viccesen, hogy most indultam meg a lejtőn, mert egynél nem lehet megállni. Azonban megfogadtam magamban, hogy akkor lesz még egyszer tetoválásom, ha kiadatok egy könyvet, és sikeres lesz. Amúgy nem.
11. Szóval most hamarosan eltelik a három óra, levehetem a fóliát, és lekezelhetem. Holnap már nem kell fóliázni azt mondta, csupán 4 óránként kenjem majd a suliban is, de lehet szabadon, mivel ujjon van, és csak egy kicsi mancs.

Válaszaim:
1. Szeretnél komolyabban is foglalkozni az írással, vagy ez csak hobbi?
Persze!
2. Mielőtt leülsz írni szoktál valamilyen "szertartást" végezni? (meghallgatni a hangulatodhoz megfelelő számot, stb.)
Nem, csupán átgondolom, mit is akarok leírni ma.
3. Mi lapján választasz címet a történetednek?
A tartalma alapján.
4. Változtatnál valamit magadon, ha lehetne?
Persze.
5. Félsz a körülötted élők rólad alkotott véleményétől?
Attól függ, milyen téren. Ha engem ócsárolnak, az nem érdekel. De ha a munkámat vagy a blogomat, robbanok.
6. Ki az a blogger akit legszívesebben személyesen is megismernél? Van ilyened?
Sok van, talán sejtik is, de párat ismerek is, ugyanis szerencsémre megkerestek a közösségi oldalakon.
7. Miért pont ebben a témában kezdtél el írni?
Megtetszett, és most már benne ragadtam.
8. Mi a kedvenc filmed? Miért?
Az örök kedvenc a Now you see me, amúgy mellette a többi, mindig változik.
9. Van valaki akire nagyon szeretnél hasonlítani belsőre/ külsőre? Ki az?
Nincs kimondottan. Én, én vagyok.
10. Hogyan "ismerted" meg Larry-t? Hiszel benne?
Egy történettel találkoztam vele, és beleszerettem. Ez volt a TCR. Nem, nem hiszek benne...sorry.
11. Félsz valamitől igazán?
Igazán? A pókok meg ezek csupán felületes félelmek, le tudom győzni Őket, ha nagyon akarom. Azonban igazán attól félek legbelül, hogy a gyerekeim, és az Ő gyerekeik egy olyan világot örökölnek tőlünk, amiben nem lesz jó életük.

Kérdéseim:
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel?
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni?
3. Vannak testvéreid? Vele/velük milyen a kapcsolatod?
4. Sokat gondolkozol, mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni?
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal?
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed?
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem 1D-vel kapcsolatos? 
8. Aktuális kedvenc szám?
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts?
10. Mitől lesz jó egy blog? 
11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd? 

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4