Oldalak

2014. január 25., szombat

Just a clever girl!



Kedveseim!
Íme egy újabb történet külön Tess* kérésére, aki azt írta nekem; nagyon szeretne olvasni egy Niall fanfiction-t tőlem. Tudjátok, hogy nekem Ti, vagyis az olvasóim a legfontosabbak, így természetesen megírtam. Elkezdtem agyalni egy alap-sztorin, és másnap a matekóra legunalmasabb részén be is ugrott. Nagyon jó volt ismét visszakanyarodni ehhez a témához, de azért belecsempésztem Larry-t, remélem, nem baj. Hahaha.  Öhm...amit még el kell mondanom, hogy érdekes a szerkezete ugyanis E/3-ban íródott, mint mostanában a történeteim. Nem tudom, miért, de rákaptam erre. Sokkal több mindent le tudok írni, ugyanis utálom váltogatni a szemszögeket, ezt azt hiszem, Ti is megtapasztaltátok már.
A történet megtekinthető:
Egy kis ízelítő:
"- Nee! Segítség! Kérem, ne! - kiabálta Brookie hangosan, miközben Bard kezei élvezettel jártak testén.
Tudta, hogy a fiú élvezi ezt, de neki semmit sem jelentett, mint egy játékot. Gondosan el volt tervezve a forgatókönyv, így Bard a konténer oldalának tolta a lányt, háta erősen csapódott hozzá. Fájdalmasan felnyögött, mire a srác azonnal leállt, de Brook megszorította karját, jelezve, folytassa. Sírni kezdett, melyhez csupán hangokat kellett imitálnia szeméből ígyis folytak a könnyek hála a kenőcsnek. Combján lila foltok éktelenkedtek, melyeket már egy órája okozott magának.
- Hé, Te kapucnis! Hagyd békén a hölgyet! - kiabált Niall úgy 20 méterről, mikor észrevette, mi is folyik ott. "
Ennyi lenne tömören, jó olvasást kívánok, remélem, elnyeri a tetszéseteket.
                                                                                                                      xoxo    Zsoo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4