Oldalak

2014. augusztus 1., péntek

Award #62

Köszönöm szépen Boo ∆-nak. Hálás vagyok a díjért, és a sok szép szóért mellé. 
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Én vagyok a világ legidiótább embere.
2. Hátvégén megszegtem az elvem, miszerint osztálytárssal nem kezdek, és nem engedek neki.
3. Hétvégén végre hazajutok Veszprémbe.
4. Bár elköltöztünk onnan elég régen, akkor is az marad az otthonom.
5. Nagyon nem tolerálom jól a buta embereket.
6. Az új kedvenc filmem hivatalosan is a Hannibál felemelkedése.
7. Tegnap megnéztem, és amikor Anya elmondta, hogy rám szervezett aug. 20.-ára, mérgesen azt feleltem: Kezdem megérteni Hannibált, nekem is kedvem lenne kiharapni az arcodat.
8. Anya csak pislogott lepettségében, majd nevetni kezdett.
9. Meglepően jól viseli, hogy elég szórakozottak vagyunk Apával, imádunk viccelődni.
10. Ellenben Anya a tipikus sznob, de 17 év után kezdi kicsit átvenni a mi stílusunk.
11. Cipőmániás vagyok. Az előszobában három szekrény van. Két nagyobb. Az egyik az enyém, a másik Apáé, a kicsi pedig Anyáé. Meg sem merem számolni, hány pár lábbelim sorakozik benne.

Válaszaim:
1. Muszáj megkérdeznem, ki mit gondol Harry jelenlegi barátnőjéről? (Paige Reifler)
Őszintén fogalmam sincs ki ez a csaj, már egyáltalán nem követem Őket, de most, hogy mondtad, rákerestem. Nem tudtam, hogy van barátnője, de rendes, kedves lánynak tűnik. Mókás, jól el lehet bele szórakozni.
2. Celebrity-crush?
Sok van hahahaha: Ed Sheeran, Liam, Harry (de csak mert azt mondják, kurva jó hahaha), Benedict Cumberbatch...etc.
3. Coke vagy pepsi?:)
Coke
4. Mi a beceneved? (leggyakrabban használt, titkos, vicces becenév - te döntesz.):D
Zsoo talán.
5. Van különleges képességed, ha igen mi? *-*
Hahaha van. Ahova köpök, ott kaktusz nő. Nem, ezt csak Adival találtuk ki, amikor űberelni akartuk egymást gagyi képességekben. Ez vitte a prímet.
6. Csók vagy ölelés?
Attól függ kitől. Ha a páromtól, akkor inkább csók, de lágy, finom.
7. Hiszel a szerelemben?
Még nem voltam szerelmes (pedig volt olyan pasi, akivel elég sok ideig voltam együtt), így nem igazán.
8. A legjobb barátoddal mióta ismeritek egymást?
Kettő van. Rebekával 11 éve, Adriánnal 3 éve.
9. Instagram/twitter név? - bekövetlek csak azért.:')xd
Instagram: @zsoo97
Twitter: @K_Zsoo
10. Melyik a kedvenc könyved? (Ha nincs, akkor blogod.)
Maggie Stiefvater - A Hollófiúk
11. Van olyan ékszered, amit mindig (vagy csak nagyon gyakran) hordasz? Ha igen, mi az?:))
Van. Egy arany nyaklánc, egy arany csikó medállal. Soha nem veszem le, sem a fürdőben, sem zuhanyzáshoz, sem edzéskor. Még Apától kaptam nagyon, nagyon régen, ez volt az első nyakláncom.

Kérdéseim:
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel?
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni?
3. Vannak testvéreid? Vele/velük milyen a kapcsolatod?
4. Sokat gondolkozol, mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni?
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal?
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed?
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem 1D-vel kapcsolatos? 
8. Aktuális kedvenc szám?
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts?
10. Mitől lesz jó egy blog? 
11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd? 

Küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Music Note 4