Oldalak

2014. augusztus 1., péntek

Award #63

Köszönöm szépen Yamashita Ayumu-nak. Nagyon tisztellek, Honey, sokat jelent nekem, hogy "megtiszteltél" az első díjaddal. Nem akarok nyálas lenni, de Te vagy a Mesterem! Hahahaha.
                                                                                                                                  xoxo    Zsoo


Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől van a díj!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Tegyél fel 11 kérdést!
5. Küld tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:
1. Most készülök az egészségügyi vizsgámra a jogsihoz.
2. Elméletileg pár hónap, és már számíthattok rám az utakon...csak adjanak kölcsön Apáék egy autót.
3. Asszem', hivatalosan is rám lehet ragasztani a vegetáriánus jelzőt.
4. Nem direkt csinálom, egyszerűen csak nem kívánom a húst.
5. Megeszem, csak valamiért nem esik jól.
6. Emellett amúgy is diétán vagyok, így jól jön.
7. Megkértem, a legjobb barátomat, Adriánt, hogy dolgozzon ki nekem egy edzéstervet, de nem lesz tőle méhrákom hahaha.
8. Azt mondta, vasárnapra készen lesz. Ő ugyanis rengeteget edz, nagyon szép a háta meg a karja.
9. Minden egyes országba, ahol jár csinál egy zászlót (vízszintesbe megtartja magát egy oszlopon vagy egy fán) az ország zászlaját magára terítve.
10. Nagyon vicces. Már van Németországgal, Svájccal, Franciaországgal és minden környezővel.
11. Sajnos Angliával még nincs képe.

Válaszaim:
1. Melyik az a testrészed, amelyiket a legjobban szereted magadon?
Mondanám a kezemet, de van rajta egy varrat, így a lábamat választom. Azt mondják, nagyon csinos, de sokat tettem érte.
2. Milyen esküvőt akarsz? - ha akarsz.
Nem, nem szeretnék esküvőt, nekem nem kell ahhoz egy papír, meg felhajtás, hogy jobban szeressek egy férfit.
3. Milyennek képzeled a fiút, akivel először... azt... tennéd? - vagy milyen volt.
Az az igazság, hogy a párjaim ellenére, még nem voltam szerelmes, nekem pedig van egy olyan fogadalmam, hogy azzal vesztem el, akibe tényleg szerelmes vagyok. Így aztán eddig még nem engedtem a hosszú kapcsolataim másik tagjának az ilyes fajta közeledést. Romantikusnak, érzelemdúsnak, szenvedélyesnek kézelem el.
4. Ha lesz munkád, családod, folytatni fogod az írást?
Mindenképpen. Anya azzal szokott viccelődni, hogy majd én írom a gyermekemnek az esti mesét hahaha.
5. Mi az a bizonyos határ, ameddig elviseled a meleg kapcsolatokat? - ameddig a tudtodra adják, meg hasonlóak.
Bármeddig elviselem, ebben nincs határ előttem.
6. Mi lenne az a szám, amit meghallgatnál, ha az lenne az utolsó a halálod előtt? 
Hmm, ez érdekes kérdés. Talán a The band Perry-től lenne az If I die young. Nem azért, mert ide vág, hanem, mert ha fiatalon halnék meg, ugyanezt kérném.
7. Kipróbálnál-e egy kapcsolatot egy veled azonos neművel? - ha tennéd, hol állnál meg? És ha minden törlődne, akkor meddig mennél?
Van egy leszbikusunk az osztályban, aki már többször is viselkedett úgy velem, hogy testbeszéde sugallta; van valami szándéka, de én képtelen vagyok úgy elképzelni magamat. Köztudott, hogy a pasik gyakran kérik párjuktól ezt egy-egy Monage a trois közben, de annak ellenére, hogy nincs gondom vele, én nem mennék bele.
8. Van-e a való életben olyan akit "shippelsz"? - olyanok, akik nem híresek. 
Igen. Van két ismerősöm, akik melegek, nos Őket. Bár az egyikük, Tomi, beindult Adrián hátára, amikor bemutattam őket. 
9. Voltál-e nyaralni az idén?
Igen, bár nekem inkább röpivel telt hahaha.
10. Kedvenc film melegekről? - lehet sorozat is!
Túl a barátságon.
11. A legrondább ruhanemű, amit valaha életedben kaptál/viseltél?
Hát, cipőmániámból kifolyólag mindent begyűjtök, ami megtetszik. Apa ezt tudta, és meg akart lepni, amikor hazajött Finnországból. Hozott nekem egy  fekete, bőr, szegecses sportcipőt, ami undorítóan nézett ki - mái napig nem értem, miét ezt hozta. Ennek ellenére nem mutathattam, hogy nem tetszik, így két hétig hordtam.

Kérdéseim:
1. Milyen kapcsolatod van a szüleiddel?
2. Eldöntötted már, hogy mit szeretnél a jövőben csinálni?
3. Vannak testvéreid? Vele/velük milyen a kapcsolatod?
4. Sokat gondolkozol, mielőtt elkezded az új bejegyzésedet megírni?
5. Mennyi időt töltesz a blogoddal?
6. Attól, hogy blogger lettél még van normális közösségi életed?
7. Gondolkozol új blog indításában, ami nem 1D-vel kapcsolatos? 
8. Aktuális kedvenc szám?
9. Gondolkoztál már azon, hogy valamilyen alapítványt indíts majd felnőtt korodban, hogy beteg gyerekeken vagy szegényeken segíts?
10. Mitől lesz jó egy blog? 
11. Ki a kedvenc színészed és színésznőd? 

Küldöm:

2 megjegyzés:

Music Note 4